FAQ Użytkownicy Grupy Album Chat Download Szukaj


 Ogłoszenie 


Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Otwarty przez: fazi
|15 Sty 2014|, o 22:51
Nowy silnik walk
Autor Wiadomość
fazi
Administrator Gry
Home - 127.0.0.1



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 1198
Skąd: Babylon 5
Wysłany: |23 Paź 2013|, o 22:48   Nowy silnik walk

hej

Na testowym wprowadziłem kompletnie nowy silnik walk
Poleży kilka dni i zobaczymy jak przejdzie testy wprowadzimy na pozostałe uni.
Jak ktoś ma ochotę testować to zapraszam, wszelkie uwagi proszę tutaj pisać.

uwagi
-> jeżeli jest jakaś obrona i wygrywa agresor zostanie wyświetlona w ostatniej rundzie ilość odbudowanej obrony
-> uzbrojenie, tarcza, obrona pokazuje jak jedna jednostka

nowości
-> odbicie (http://ogame.wikia.com/wiki/Bouncing_Effect)
-> zasłony (http://ogame.wikia.com/wiki/Fodder)

zmiany
-> szybkie działa, nie niszczą co rundę jak to robiły tylko dają szansę ponowie zatakować
(http://ogame.wikia.com/wiki/Rapid_Fire)
_________________
http://www.zbierak.com/
 
 
Razio
Podwójny As



Dołączył: 30 Paź 2009
Posty: 115
Wysłany: |23 Paź 2013|, o 23:49   

przykładowe RW
Cytat:
Starcie z 10-23 23:25:48 następujących flot:

Przed bitwą:

Agresor SonyEriccson (x:xx:x)
Broń: xxx% Tarcza: xxx% Osłona: xxx%
  • Hydra 18.930.000.000.000.000.000

Obrońca Anubis (x:xx:x)
Broń: xxx% Tarcza: xxx% Osłona: xxx%
  • Plazma 1.732.770.183.358.992
  • Grawiton 10.552.209.462.253

Po bitwie:
.
Agresor SonyEriccson (x:xx:x)
Broń: xxx% Tarcza: xxx% Osłona: xxx%
  • Hydra 18.929.999.965.448.994.816

Obrońca Anubis (x:xx:x)
Broń: xxx% Tarcza: xxx% Osłona: xxx%
  • Plazma 1.212.939.128.351.294
  • Grawiton 7.386.546.623.577


Agresor wygrał bitwę!Przejął
3.720.374.497.826.127.872 metalu 393.525.335.345.327.727.706.112 kryształu 16.486.879.637.217.640.185.856 deuteru

SonyEriccson - 1xp
Agresor stracił łącznie 725.571.108.864.000.000 jednostek.
Obrońca stracił łącznie 64.645.756.855.473.790.976 jednostek.
Na tych współrzędnych znajduje się teraz 23.545.341.758.622.511.104 metalu 19.203.153.303.401.218.048 kryształu.
Procent z tego RW wynosi : 4.274.849.506.202.374 %
Miejsce walki Planeta


Z tego widać, że z tym silnikiem walk raczej ciężko będzie wyjść ze starcia bez strat.
Bunkrownicy powinni być zadowoleni.

Btw. symulator walk zgłasza błąd
Ostatnio zmieniony przez Razio |24 Paź 2013|, o 00:07, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Necromantes
Emeryt
Ave Psych0



Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 16 Wrz 2010
Posty: 821
Wysłany: |24 Paź 2013|, o 04:47   

Pytanie brzmi ,pewnie nie tylko ode mnie
po co ten nowy silnik walk?
Pytanie numer 2 brzmi w tym przypadku oslabione Induktory jak sie beda mialy ku temu nowemu silnikowi?
Ostatnio zmieniony przez Necromantes |24 Paź 2013|, o 04:49, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
USAGI
Postępowy


Dołączył: 04 Wrz 2013
Posty: 30
Wysłany: |24 Paź 2013|, o 13:16   

Nowy silnik walk jest bardzo potrzebny, bo teraz to jakaś lipa. Dla przykładu: zostałem zaatakowany 30.000 ciężkimi krążownikami - moja flota to 3.500 UT, 3.000 galeonów i 90 induktorów.

Po walce straty obrońcy zero, moja flota padła.

I teraz pytanie? Mając w składzie floty induktory nie został uszkodzony żaden ciężki krążownik. No przepraszam, ale tu chyba coś nie tak.

Siła ataku induktora - 270.000
siła obrony ciężkiego krążownika - 400

Induktor oddając strzał powinien zniszczyć przynajmniej jeden krążownik. Zamiast tego jego siła strzału rozłożyła się równomiernie na obronę floty agresora. Zero rzeczywistości, tylko statystyczne wyliczenia - obrona wynosi tyle, więc jeśli nawet są statki, które praktycznie "jednym pierdnięciem" powinny zniszczyć jakiś statek, to ich strzał rozkłada się na średnią.


Sprawdziłem, jak to wygląda w ogame. Wziąłem 3.500 DT, 3.000 krążowników i 90 plazm przeciw 30.000 OW i jakby nie patrzeć, straty po stronie agresora były, a przecież plazmy to pikuś w porównaniu do induktorów, przy czym OW porównywalne są do ciężkiego krążownika.

W ogame nigdy nie da się wyliczyć ataku na 100%, bo tam silnik jest bardzo dobrze zrobiony (moim zdaniem). Raz statek może strzelić w taką jednostkę, raz w inną. Tutaj natomiast wszystko polega na uśrednianiu, i wychodzi na to, że induktor przy równym rozłożeniu sił atak/obrona nie zniszczy nawet LM. Super nie :D
 
 
Razio
Podwójny As



Dołączył: 30 Paź 2009
Posty: 115
Wysłany: |24 Paź 2013|, o 22:49   

Cytat:
Starcie z 10-24 23:32:03 następujących flot:

Przed bitwą:

Agresor SonyEriccson (x:xx:x)
Broń: xxx% Tarcza: xxx% Osłona: xxx%
  • U.transp 30.000.000.000.000.000.000

Obrońca 1nf1n1ty (x:xx:x)
Broń: xxx% Tarcza: xxx% Osłona: xxx%
  • Wyrz.rak 1
  • L.laser 1
  • C.laser 1
  • Gauss 1
  • Jon 1
  • Plazma 1
  • M.powloka 1
  • D.powloka 1

Po bitwie:
.
Agresor SonyEriccson (x:xx:x)
Broń: xxx% Tarcza: xxx% Osłona: xxx%
  • U.transp 30.000.000.000.000.000.000

Obrońca 1nf1n1ty (x:xx:x)
Broń: xxx% Tarcza: xxx% Osłona: xxx%
  • M.powloka 1
  • D.powloka 1

Agresor SonyEriccson (x:xx:x)
Broń: xxx% Tarcza: xxx% Osłona: xxx%
  • U.transp 30.000.000.000.000.000.000

Obrońca 1nf1n1ty (x:xx:x)
Broń: xxx% Tarcza: xxx% Osłona: xxx%
  • M.powloka 1
  • D.powloka 1

Agresor SonyEriccson (x:xx:x)
Broń: xxx% Tarcza: xxx% Osłona: xxx%
  • U.transp 30.000.000.000.000.000.000

Obrońca 1nf1n1ty (x:xx:x)
Broń: xxx% Tarcza: xxx% Osłona: xxx%
  • M.powloka 1
  • D.powloka 1

Agresor SonyEriccson (x:xx:x)
Broń: xxx% Tarcza: xxx% Osłona: xxx%
  • U.transp 30.000.000.000.000.000.000

Obrońca 1nf1n1ty (x:xx:x)
Broń: xxx% Tarcza: xxx% Osłona: xxx%
  • M.powloka 1
  • D.powloka 1

Agresor SonyEriccson (x:xx:x)
Broń: xxx% Tarcza: xxx% Osłona: xxx%
  • U.transp 30.000.000.000.000.000.000

Obrońca 1nf1n1ty (x:xx:x)
Broń: xxx% Tarcza: xxx% Osłona: xxx%
  • M.powloka 1
  • D.powloka 1

Agresor SonyEriccson (x:xx:x)
Broń: xxx% Tarcza: xxx% Osłona: xxx%
  • U.transp 30.000.000.000.000.000.000

Obrońca 1nf1n1ty (x:xx:x)
Broń: xxx% Tarcza: xxx% Osłona: xxx%
  • Wyrz.rak 1
  • L.laser 1
  • C.laser 1
  • Gauss 1
  • Jon 1
  • Plazma 1
  • M.powloka 1
  • D.powloka 1

Bitwa zakończyła się bez rozstrzygnięcia, obie floty wracają na swoje ojczyste planety!


Mus coś poprawić w tym silniku, bo żeby taka ilość taczek, nie przebiła się przez tak skromną obronę.
 
 
Necromantes
Emeryt
Ave Psych0



Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 16 Wrz 2010
Posty: 821
Wysłany: |25 Paź 2013|, o 02:55   

Usagi ale Indyki sa osłabione wiem w czym problem??w zasadzie nie bedzie chyba z tego testowania pozytku jesli statki nie wroca do swojej sily
 
 
Razio
Podwójny As



Dołączył: 30 Paź 2009
Posty: 115
Wysłany: |25 Paź 2013|, o 18:50   

Kolejna rzecz do poprawki:


W RW ze starcia pokazywane jest ile obrony powinno zostać po walce, jednak w rzeczywistości po każdym ataku obrona odbudowuje się w 100%, czyli jest taka sama w każdym starciu, a powinno jej ubywać

Skoro miny biorą udział w walce, to pasowało by zrobić coś żeby można się było dowiedzieć ile ich jest, bo inaczej atakującego może spotkać przykra niespodzianka.
Na RS wyjdzie planeta bez obrony albo z obroną niewielką, z którą poradzą sobie same taczki i takowe polecą a niewidoczne miny zrobią "mniam" i będzie "zonk"
Ostatnio zmieniony przez Razio |25 Paź 2013|, o 20:11, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
fazi
Administrator Gry
Home - 127.0.0.1



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 1198
Skąd: Babylon 5
Wysłany: |25 Paź 2013|, o 21:36   

Razio napisał/a:
Kolejna rzecz do poprawki:


W RW ze starcia pokazywane jest ile obrony powinno zostać po walce, jednak w rzeczywistości po każdym ataku obrona odbudowuje się w 100%, czyli jest taka sama w każdym starciu, a powinno jej ubywać

Skoro miny biorą udział w walce, to pasowało by zrobić coś żeby można się było dowiedzieć ile ich jest, bo inaczej atakującego może spotkać przykra niespodzianka.
Na RS wyjdzie planeta bez obrony albo z obroną niewielką, z którą poradzą sobie same taczki i takowe polecą a niewidoczne miny zrobią "mniam" i będzie "zonk"



z tego co pamiętam miny miały być "niewidzialne" w raportach szpiegowskich
_________________
http://www.zbierak.com/
 
 
Razio
Podwójny As



Dołączył: 30 Paź 2009
Posty: 115
Wysłany: |26 Paź 2013|, o 00:21   

Porobiłem sobie trochę symulacji i tak jak wcześniej pisałem bunkrownicy vel ecowcy będą zadowoleni z tego silnika, flociarze wręcz przeciwnie.

Jak uda mi się znaleźć chętnego do testów to wieczorem postawię kolonię z niewielką obroną i będziemy ją orać a potem podzielę się spostrzeżeniami.
 
 
Thebeast
Postępowy
Master208


Wiek: 36
Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 28
Wysłany: |26 Paź 2013|, o 06:43   

Fazi jeszce jak bys dorzucił do testowego uni zwiekszenie max ilosci flot i wieksza ladownosc to by ludzie sie pchali drzwiami i oknami zeby tu grac. aktualnie wiecej odchodzi niz przychodzi.
_________________
Master208. uni test
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Twilight Theme by joli edit by Dollar

Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 14