FAQ Użytkownicy Grupy Album Chat Download Szukaj


 Ogłoszenie 


Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: fazi
|24 Sie 2014|, o 23:24
FALANGATOR SOLARNY

Tak czy nie ?
Tak
19%
 19%  [ 28 ]
Tak
19%
 19%  [ 28 ]
Tak
19%
 19%  [ 28 ]
Nie
14%
 14%  [ 21 ]
Nie
14%
 14%  [ 21 ]
Nie
14%
 14%  [ 21 ]
Głosowań: 49
Wszystkich Głosów: 147

Autor Wiadomość
Vatras
[Usunięty]

Wysłany: |17 Sie 2012|, o 18:37   FALANGATOR SOLARNY

FALANGATOR SOLARNY


Witam, ten pomysł powstał z myślą o graczach, wszystkich graczach którzy tęsknią za starą, dobrą atmosferą polowań na floty.

Jak wiecie - mamy SOLARIS'a - łatwe wysyłanie niewidzialnych FS'ów, moim zdaniem, pora z tym skończyć.

Do obróbki daje pomysł na budynek oparty na technologi Falangi Czujników.
FALANGATOR SOLARNY byłby budynkiem, który będzie budowany na księżycu.


Jak go używać ?
W polu galaktyki pojawiłaby się opcja "falanguj układ słoneczny" - jeśli na dany układ leci solaris lub został z niego wysłany pojawi nam się dokładna informacja kiedy doleci i gdzie.

Mamy Solarisa na tacy ?
Nie, dalej można wysyłać bezpieczne FS'y, ale Solaris'a trzeba wysłać spod księżyca, wtedy FALANGATOR SOLARNY go nie wykryje.

Jeszcze jakieś plusy ?
Tak, jeśli zniszczymy dany księżyc, a z tego księżyca został wysłany SOLARIS to FALANGATOR SOLARNY pokaże dane jego lotu, FALANAGTOR SOLARNY umożliwi FALANDZE CZUJNIKÓW wykrywać taki ruch.
Czyli, mamy FALANGATOR SOLARNY, poddajemy falandze planete której zniszczyliśmy moona ( FALANGĄ CZUJNIKÓW ), jeśli leciał spod tego moona SOLARIS dostaniemy dane o jego locie.
Reasumując, wróci do gry niszczenie moonów !



Koszt :

1 lvl - Metal: 320.000 Kryształ: 640.000 Deuter: 320.000
2 lvl - Metal: 640.000 Kryształ: 1.280.000 Deuter: 640.000
itd (koszta x2)


Zasięg - poziom do kwadratu - 1 (np. jeśli mamy 4 poziom to zasięg wychodzi nam 15 - czyli, możemy falować 15 układów w lewo i 15 układów w prawo)


FALANGATOR a FALANGA - do wykrycia SOLARISA podczas falowania planety będzie potrzebny poziom FALANGATORA. Czyli jeśli falangą dostajemy do planety, ale FALANGATOROREM nie, to nie pokaże nam SOLARISA, pokaże tylko zwykłe floty.


Czekam na opinie.
Ostatnio zmieniony przez Vatras |17 Sie 2012|, o 18:38, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
wujo
[Usunięty]

Wysłany: |17 Sie 2012|, o 19:09   

pomysł fajny aczkolwiek ma 2 minusy dotyczące u3

1) jeśli ktoś postawi solarisa to będzie to gdzieś za rok czasu bo poziom badań i budynków potrzebnych do jego zbudowania jest bardzo wysoki jak na u 3.
2) nigdy nikogo na u 3 nie będzie stać żeby zaryzykować wysłanie 500 czy 1000 gwiazd śmierci na niszcz na moona na u 3 bo wzory które odpowiedzialne są za zniszczenie księżyca pasują tylko i wyłącznie do szybkich serwerów a nie wolnych jak to ma się w przypadku wyżej wspomnianego uni.
 
 
Vatras
[Usunięty]

Wysłany: |17 Sie 2012|, o 19:11   

wujo, Niestety universum 3 jest jako tako wyłączone z SOLARIS'a, miałobyć ala ogame, jest ala ogame.
Ostatnio zmieniony przez Vatras |17 Sie 2012|, o 19:12, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Necromantes
Emeryt
Ave Psych0



Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 16 Wrz 2010
Posty: 821
Wysłany: |17 Sie 2012|, o 19:13   

proponuje rozwiazanie z Omegi ,Cyber ma dosc szeroka wiedze na ten temat (mial ponad 10 omeg jesli mnie pamiec nie myli )wie mniej wiecej jak dzialaly i co oferowaly omegi i Radary anty Omegowe to by mysle bardziej uatrakcynilo gre no i polepszylo solarisa zdecydowanie bo solaris tak na prawde w porownaniu do innych tego typu stacji jest tu ubogi jesli nie jeden z najgorszych w tego typu grach jak narazie najlepsze stacje jakie widzialem to wlasnie Omega I Ksiezycowka na Rexie,Naszego w zasadzie mozna by usunac bo oprocz tego ze daje darmowe fsy niczego tak na prawde nie oferuje owszem Radar Solarisowy jestem za ale tak na prawde to chyba by trzeba bylo zaczac od samego Solarisa.Tylko pytanie na ile starczy Wam zapalu zeby stworzyc unikalny projekt Solarisa i na ile Faziemu zeby to zaprogramowac dla potrzeb gry no i Nas samych
Ostatnio zmieniony przez Necromantes |17 Sie 2012|, o 19:20, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
Synhr0
Emeryt



Dołączył: 22 Paź 2013
Posty: 457
Wysłany: |17 Sie 2012|, o 20:05   

Bezsensu komentarze, nic nie wnoszące do tematu.
Jeśli macie swoje własne propozycje/uwagi załóżcie osobny temat, nie robiąc tutaj chaosu.
Kolejne odchodzenia od tematu nagrodzę..

Pomysł dobry, prosty.
I nie widzę sensu kolejnych prób "kombinowania", tworzenia nie wiadomo czego.

Po prostu Falanga na solar, na takiej samej zasadzie jak działało to zawsze.
W ten sposób osiągamy to co chcieli wszyscy:

- Niski koszt FS'ów (szczególnie ważne na szybkich uniach)
- Wykrywalność FS'ów - czyli gra znów będzie ciekawa.
 
 
Jeryli1992
Berbeć


Wiek: 26
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 14
Skąd: Lubliniec
Wysłany: |17 Sie 2012|, o 21:18   

na pewno to uatrakcyjni gre. Nawet najlepsi będą się mieć na baczności. Tylko że jak coś wprowadzacie to niech każdy ma szanse.
 
 
Bajabongo
Nałogowiec
Genesis



Dołączył: 25 Maj 2010
Posty: 212
Skąd: wziac na piwo?
Wysłany: |17 Sie 2012|, o 21:38   

Ja tez mam pytanie, jezeli bedzie owa falanga czy bedzie mozliwosc atakowania solarisa 'z gory' mimo ze jeszcze nie wyladowal... Nazwijzmy to 'siasc na ogonie' powiedzymy zanim solaris 'siadzie' na danym ukladzie..?
_________________
Flota nie cnota, da rade odbudowac...
 
 
Vatras
[Usunięty]

Wysłany: |17 Sie 2012|, o 21:53   

Bajabongo napisał/a:
Ja tez mam pytanie, jezeli bedzie owa falanga czy bedzie mozliwosc atakowania solarisa 'z gory' mimo ze jeszcze nie wyladowal... Nazwijzmy to 'siasc na ogonie' powiedzymy zanim solaris 'siadzie' na danym ukladzie..?


To jest do obgadania, być może tak, a być może nie ... Można wtedy postawić lotkę na miejscu gdzie solaris ląduje.
 
 
malik
Natchniony


Dołączył: 11 Lut 2012
Posty: 35
Wysłany: |17 Sie 2012|, o 22:14   

Czy natomiast w sytuacji, kiedy ktoś zawróci solarisa, będzie on widoczny na falandze solarnej?
 
 
Vatras
[Usunięty]

Wysłany: |17 Sie 2012|, o 22:16   

malik napisał/a:
Czy natomiast w sytuacji, kiedy ktoś zawróci solarisa, będzie on widoczny na falandze solarnej?


Nie, gdyż działa to na zasadzie falangi. Zawracasz to tego na falandze nie widać.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Twilight Theme by joli edit by Dollar

Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 15