FAQ Użytkownicy Grupy Album Chat Download Szukaj


 Ogłoszenie 


Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: Civ3
|13 Sty 2012|, o 09:59
Może to was zaciekawi ;)

Jesteście za podniesieniem wydobycia ?
tak
22%
 22%  [ 31 ]
tak
22%
 22%  [ 31 ]
tak
22%
 22%  [ 31 ]
nie
10%
 10%  [ 14 ]
nie
10%
 10%  [ 14 ]
nie
10%
 10%  [ 14 ]
Głosowań: 44
Wszystkich Głosów: 135

Autor Wiadomość
kalibrator
Podwójny As



Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 121
Wysłany: |11 Sty 2012|, o 20:09   

Ja jestem za , skoro można badać do 260% siłę floty to czemu nie podnosić wydobyć poprzez badania . Każda cywilizacja usprawnia wydobycie i użycie materiałów nowe maszyny bardziej wydajne ,więcej możliwości , więcej zabawy ponadto myślę że generałowie powinni być do 20 lvl sensorowa 15 dni a kolejny lvl mało opłacalny czasowo . Nie żeby było to kolejne uni testowe ale jak ktoś lubi niech ma możliwość wybrania innej drogi słabsza flota lepsze eko ,szybsza flota , więcej surki , itp co by jak naj więcej kombinować .
_________________
 
 
Necromantes
Emeryt
Ave Psych0



Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 16 Wrz 2010
Posty: 821
Wysłany: |12 Sty 2012|, o 00:09   

Spokojnie Ariel beda admiralowie ktorych bedzie mozna produkowac na ile sie bedzie chcialo zobaczymy czy wam sie ten projekt spodoba ktory wrzuce w calosci z cyberowamym zrobimy maly mixik mam nadzieje ze fazi sie nie zalamie jak to Krzysztof mu wysle^^

[ Dodano: 2012-01-12, 03:50 ]
Ok tak jak obiecałem do Projektu Cybera dołączam jeszcze to mam nadzieje ,ze za jego poparciem oczywiscie:)

Tak więc mały dodatek do generałów wymagający także budowli kapitol to Akademia.Akademia służyłaby do "produkowania" admirałów,jeśli mamy generałów dlaczego nie możemy miec też admirałów czyli adeptów akademii.Zastosowanie admirałów bardzo proste np.Górnik:
Optymalizuje procesy wydobycia we wszystkich kopalniach i ekstraktorach.
Jego wiedza, doświadczenie i stała kontrola pozwala procesów,
pozwala uzyskiwać nawet 10% (sądze,że jeśli mamy z geologa jakis tam procent i 2 procent wyszłoby z badania,które przedstawił wyżej Guru CyberTiger to górnik moze miec 1%,kwestia domówienia) dodatkowych surowców.
Optymalna ich liczba na planecie, to suma poziomów kopalń planety (Metalu + Kryształu + Deuteru).

Jak to działa?? bardzo prosto, załóżmy mamy planetę na której posiadamy wybudowane kopalnie 50 level Metalu ,50 level Kryształu oraz 50 level Deuteru
aby wydobycie było wieksze poprzez wykorzystanie Admirała w tym wypadku górnika potrzebujemy - 1 Górnika na 1 level kopalni, czyli 150 leveli zsumowanych naszych kopalń miałoby zapotrzebowanie na 150-ciu Górników ,których wyprodukujemy w Akademii.Myślę ,że jest to bardzo proste teraz pytanie czy jeśli pomysł by miał wzięcie czy do produkcji Admirałów wykorzystywać surowce czy też nasz kochany xp??Jak dla mnie wolałbym Xp dlaczego odp bardzo prosta kto grałby aktywnie po prostu by posiadał wiec w tym szalenstwie mała metoda latasz zarabiasz ,a także zwiekszy to aktywnosc (byc moze) na wszystkich uniach.

w projekcje przedstawie oryginalne wartosci produkcji Admirałów gdyż sam pomysł tez jest zaczerpniety z małych podbojów sieci czyli konkurencyjnych ugamellek,ok do rzeczy:


Kilka Słów o samej Akademii -
W Akademii Admirałów odbywa się kształcenie najwyższej kadry nadzorującej Twoje imperium, w tym kadry oficerskiej.
Od jej poziomu jest zalezny czas wykształcenia kadry/oficerów.
Cena Budynku:Akademia Admirałów
Metal: 1.474 kkk
Kryształ: 983.040 kk
Deuter: 491.520 kk
Czas Budowy:1h 20m 50s

Czas napisać coś o naszych adeptach szkoły Oficerskiej:


- Energetyk
Optymalizuje procesy wytwarzania energii w elektrowniach.
Jego wiedza, doświadczenie i stała kontrola procesów,
pozwala uzyskiwać nawet 15% dodatkowej energii.
Optymalna ich liczba na planecie, to suma poziomów elektrowni planety (Słonecznej + Fuzyjnej).

Cena:1 Energetyka (wykorzystanie 1 Energetyk na 1 level Elektrowni słonecznej lub Elektrowni Fuzyjnej)
Metal: 2.700 kk
Kryształ: 900.000 k
Deuter: 450.000 k
Czas produkcji 1 oficera :12 m 03 s

P.S mysle ze na pewno rozwiązało by to problem z energia panów z U3:)


- Górnik (wykorzystanie 1 Górnik na 1 level Kopalni)
Optymalizuje procesy wydobycia we wszystkich kopalniach i ekstraktorach.
Jego wiedza, doświadczenie i stała kontrola pozwala procesów,
pozwala uzyskiwać nawet 10% dodatkowych surowców.
Optymalna ich liczba na planecie, to suma poziomów kopalń planety (Metalu + Kryształu + Deuteru).

Cena:1 Górnika
Metal: 2.700 kk
Kryształ: 1.350 kk
Deuter: 450.000 k
Czas produkcji 1 oficera:13 m 23 s


- Dowódca Floty
Podnosi wartość bojową, jego wiedza i doświadczenie jest ogromne.
Koryguje działania błyskawicznie, w oparciu o rozwijającą się sytuację.
Optymalna ich liczba, to 1 dowódca na statek w misji/bronioną planetę/księżyc.
Z natury są wojownikami, źle znoszą czas oczekiwania, najlepiej czują się w ruchu na pokładach swych flot.
Dodaje do tarczy i siły bojowej 3%

P.S a więc mamy Generała o podobnym znaczeniu to fakt ale nasz generał daje tylko tarcze kazdy z admirałów na statek co przy 1000 MT daje 1000 Admirałów podnosimy także siłę bojową

Cena: 1 Dowódca Floty na 1 statek
Metal: 12.000 kk
Kryształ: 6.000 kk
Deuter: 3.600 kk
Czas produkcji 1 oficera:53 m 34 s


- Taktyk
Pierwszy Oficer wspomagający Dowódcę floty.
Podnosi wartość militarnych osłon, jego wiedza doskonale uzupełnia cały zespół dowodzący.
Optymalna ich liczba, to 1 taktyk na statek w misji.
Na planetach i księżycach pełnią oni także rolę oficerów kontrwywiadu.
Dodaje szybkość floty 5% oraz dodatkowo 1% do tarczy

P.S Wiele było postów odnośnie przyspieszenia czasów lotów naszych flot najwiecej chyba na Unii1 więc ten oficer współgrał by myślę właśnie w tym celu znakomicie

Cena: 1 Taktyk na 1 statek
Metal: 4.500 kk
Kryształ: 4.500 kk
Deuter: 4.500 kk
Czas produkcji 1 oficera:40 m 10 s


- Mechanik
Drugi oficer wspomagający Dowódcę floty.
Podnosi wartość opancerzenia, dba o niezawodność statków oraz planetarnych fabryk.
Optymalna ich liczba, to 1 mechanik na statek w misji,
natomiast na planetach są przydatni w liczbie stanowiącej sumę poziomów fabryk i stoczni skracając ich budowe o 0,5% (można by to jednak ominąć wedle uznania szanownych flociarzy)

Cena:1 Mechanik na 1 statek
Metal: 12.000 kk
Kryształ: 12.000 kk
Deuter: 12.000 kk
Czas produkcji 1 oficera:48 m 12 s


- Informatyk (jedna z ważniejszych postaci panowie dotycząca także resortów w kapitolu)
Są to wysłannicy Twoich Departamentów zbierających i systematyzujących informacje.
Optymalna liczba na planecie , to ilość (leveli) Departamentów w Kapitolu

Cena:za 1 Informatyka
Metal: 6.000 kk
Kryształ: 6.000 kk
Deuter: 4.500 kk
Czas produkcji 1 oficera:49 m 06s

P.S wyjaśniam :tak więc Informatyk potrzebny jest do rozbudowy resortów na dane levele czyli nie będziemy mieć max levelów tak jak ma to miejsce w przypadku generałów ilość potrzebna na następny level danego resortu w Kapitolu będzie też zależeć właśnie od tej postaci(nie można mieć wszystkiego tylko za surke nikt nie mówił ,że bedzie łatwo)


- Astrofizyk
Odkrywca, badacz, naukowiec, najlepiej sprawdza się na ekspedycjach.
Potrafi zmniejszyć o połowę ryzyko ekspedycji, jakie stanowią czarne dziury.
Na planetach, wspiera pracę Twoich laboratoriów badawczych skracając czas badań o 3%
Optymalna liczba na planecie , do poziomu tamtejszego levelu laboratorium.

Cena:1 Astrofizyk na 1 level Laboratorium
Metal: 12.000 kk
Kryształ: 12.000 kk
Deuter: 12.000 kk
Czas produkcji 1 oficera:1h 29m 17s


P.S tyle się piszę o no bagatela długich badaniach więc zamiast robic sensorówkę 365 dni na poziom 21 można to będzie skócic takze radykalnie ,widziałem parę projektów na forum w dziale pomysły więc mamy kolejny prblem rozwiązany

Oto Cała Gamma Admirałów.w porównaniu z postami w dziale pomysły sądze,że wiele tych pomysłów rozwiązał by ten prjekt Akademii + badania które przedstawił CyberTiger.Wiadomo nic za darmo,na pewno urlopowicze będą diabelsko do tyłu ale jeśli zmixowany projekt Cyberowo-Maxowy udałby się myślę ,że rozwiązało by to szereg narzekań typu podnieśmy wydobycie ,przyspieszmy flotę itp itd Sumując możemy osiągnąć astronomiczne procenty wydobycia skrócenia badan czy sily floty ale cos kosztem czegos:D.Na pewno miał by racje bytu na naszej gierce.Pytanie jeswt jedno czy Fazi jest w stanie zaaplikować temu silnikowi takowe innowacje oba projekty Krzyska jak i mój są zaczerpnięte z X-Nowa wiadomo jest to zupelnie inny silnik.Ceny są też za tamtejszego wydobycia które od Naszego różni się diametralnie bardzo,więc proponuje Wprowadzić produkcje za XP .Kwestia dopracowania szczegołów jeśli Fazik dałby radę wprowadzić ów projekt no i najważniejsze czy projekt sam w sobie by się Wam podobał.No to tyle z Moich wypocin:) Reszta to już Wasza decyzja....Wtedy naaaapewno Nasza Gierka już by była no na pozór najlepsza w całej sieciowej Galaktyce kto wie czy nawet nie bardziej rozwinięta niż Oryginał:)

pDZIĘKOWANIA DLA dRAGONOVAA ZA UDZIAŁ W PROJEKCIE I UŻYCZENIE FOTEK fAMILIJNYCH ORAZ NO BĄDŹ CO BĄDŹ CHATE TO TY MASZ ZIOMUŚ Z KOSMOSU ^^
Ostatnio zmieniony przez Necromantes |12 Sty 2012|, o 03:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Antilien


Dołączył: 05 Sty 2012
Posty: 9
Wysłany: |12 Sty 2012|, o 09:02   w sprawie tematu

Pozwólcie zabrać głos tej dyskusji:
grając na Ogame dostałem informację na forum że otwiera się nowe universum na wzór starego Ogame , dlatego tu jestem grałem wcześniej na U 1 Ugameli i zer przy wydobyciu trudno już było się doliczyć - dlatego przestałem tam grać .
Nowe statki jeszcze jestem w stanie przyjąć ponieważ determinują do szybszego rozwoju i przyciągają do gry natomiast projekty Generałów i Kapitolu już niczym nie będą różnić tej gry od np. Progameli - bo następnym krokiem będą Orbitale protonowe itp. cudactwa.
Jak pamiętam zainwestowane surowce w rozwój nowych technologii na progameli nie były wliczane do klasyfikacji punktowej gracza czy tu będzie podobnie jeśli to zostanie wprowadzone ?
To takie moje pytanie na koniec .
I jeszcze jedno , zapytajcie się nas wprost czy chcemy gry na wzór starego ogame czy co chwila nowe technologie nowe statki czy nowe usprawnienia wydobycia .
jeżeli zacznie to zmierzać w tym kierunku to zaraz będzie na U3 znowu po 30000000000 k metalu na dzień i będzie latać 4444444444444 gwiazd śmierci .
Pozdrawiam .
PS popieram jeszcze jednego z graczy powyżej - 13 planet z moonami przy każdej to też trochę dużo . Wystarczyło by 9 jak w Ogame.
Ostatnio zmieniony przez Antilien |12 Sty 2012|, o 09:06, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
cybertiger
Emeryt
Administrator


Pomógł: 4 razy
Wiek: 53
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 1229
Wysłany: |12 Sty 2012|, o 10:45   

Spokojnie bez emocji , to tylko luźna dyskusja ;-)
Nikt nie twierdzi że to wszystko musi być wprowadzone do gry ...
Są głosy "za" ale nie sugerujcie się tym aż tak.Bierzemy pod uwagę również wasze głosy "przeciw" i choć jest ich mniejszość zauważamy wasze potrzeby ;-)
Fakt chcieliśmy w zamyśle reaktywować to co kiedyś było na Ogame i myślę w dużej mierze to się udało , przyszli gracze którzy wcześniej nie grali nigdy w naszą grę i chwała im za to 8-)
Nie będziemy teraz robić tu z uni 3 rewolucji , nikt nie przyspieszy gry , lotów flot , wydobycia itp , wszystko zostanie na dotychczasowym poziomie żebyście mogli się bawić tak jak lubicie ...
Jeśli macie być nieszczęśliwi mając jakieś tam ułatwienia to spoko , grajcie "jak jest" ;-)
Wrzuciłem wam ten pomysł (zresztą jak podali tu inni gracze już gdzieś na tym forum istniejący) żeby wysondować czy nie chcielibyście jednak mieć więcej opcji do wyboru , czy nie lepiej w większym stopniu kontrolować po przez dodatkowe badania swoje , wydobycie czy inne aspekty gry ale skoro to wam nie odpowiada - nic na siłę ;-)
Podstawowa zasada : jeśli szybkość gry , loty i wydobycie zostaną w niezmiennej formie to surowca na te nowe bajery też nie będziecie mieli za dużo - ergo - nikt nie będzie tu latał 44444444444 GS :-P wątpię czy za rok na tym uni ktoś dorobi się kilku tysięcy przy dobrych wiatrach , bo przy tej szybkości lotów flot latanie GSami to moim skromnym zdaniem porażka , GS będzie dobry w obronie - to napewno , choć przy induktorach ktore z zasady miały zakończyć bezwzględną hegemonię GS , też wątpliwe czy jakiś gracz pójdzie tylko w tym kierunku i naprodukuje soie masę GSów ... pomyślcie i weźcie wszystko na logikę , nie jest trudno przewidzieć prawdopodobny scenariusz przy odrobinie inteligencji i zdrowego rozsądku ...
No ale jak mówiłem nikt tu na siłę psuć wam gry nie chce i nie będzie ...
Tak już poza "konkursem" - nie spodziewałem się że będzie tu aż tylu tradycjonalistów ;-) nie mniej cieszę się że tacy tutaj też zawitali 8-)


P.S
Max ten dowódca floty cuś strasznie podobny do ... Ciebie widzę , czyżby autoprezentacja ?? :-P :lol:
_________________
Nie zadawaj się z idiotą bo sprowadzi cię do swojego poziomu i ... pokona doświadczeniem ...

Cogito ergo sum ...

Moja "tworczosc" - https://www.mixcloud.com/kris-fox/
Ostatnio zmieniony przez cybertiger |12 Sty 2012|, o 10:51, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
Necromantes
Emeryt
Ave Psych0



Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 16 Wrz 2010
Posty: 821
Wysłany: |12 Sty 2012|, o 12:21   Re: w sprawie tematu

Antilien napisał/a:
Pozwólcie zabrać głos tej dyskusji:
grając na Ogame dostałem informację na forum że otwiera się nowe universum na wzór starego Ogame , dlatego tu jestem grałem wcześniej na U 1 Ugameli i zer przy wydobyciu trudno już było się doliczyć - dlatego przestałem tam grać .
Nowe statki jeszcze jestem w stanie przyjąć ponieważ determinują do szybszego rozwoju i przyciągają do gry natomiast projekty Generałów i Kapitolu już niczym nie będą różnić tej gry od np. Progameli - bo następnym krokiem będą Orbitale protonowe itp. cudactwa.
Jak pamiętam zainwestowane surowce w rozwój nowych technologii na progameli nie były wliczane do klasyfikacji punktowej gracza czy tu będzie podobnie jeśli to zostanie wprowadzone ?
To takie moje pytanie na koniec .
I jeszcze jedno , zapytajcie się nas wprost czy chcemy gry na wzór starego ogame czy co chwila nowe technologie nowe statki czy nowe usprawnienia wydobycia .
jeżeli zacznie to zmierzać w tym kierunku to zaraz będzie na U3 znowu po 30000000000 k metalu na dzień i będzie latać 4444444444444 gwiazd śmierci .
Pozdrawiam .
PS popieram jeszcze jednego z graczy powyżej - 13 planet z moonami przy każdej to też trochę dużo . Wystarczyło by 9 jak w Ogame.


z full respetem dla kolegI :) kazdy by mial wybor odnosnie wykorzystywania bajerow ,dwa wszystko jesli projekt by wszedl w zycie na pewno nie bedzie mialo niskiej cenny i nie bedzie jakos super latwe do osiagniecia w masowym uzyskiwaniu bonusow na full no i surowce na pewno beda sie liczyly wszak na solarisa i galeony sie licza no nie:)

P.S Cyber wiem ze podobny TEN DOWODCA FLOTY:) pewnie poznales po fajce ^^
Ostatnio zmieniony przez Necromantes |12 Sty 2012|, o 12:24, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Isaac
Emeryt



Wiek: 26
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 140
Wysłany: |12 Sty 2012|, o 14:36   

Mimo iż nie gram na uni 3 jestem za,nie rozumiem was oddajecie głos na nie ,a i tak będziecie z tego korzystać jak projekt dostanie zielone światło,pomyślcie też o innych.
_________________
W kosmosie nikt nie usłyszy twojego krzyku.
 
 
ENDy
Wierny


Dołączył: 07 Sty 2012
Posty: 79
Wysłany: |12 Sty 2012|, o 16:10   

Cyber - trzymasz sie, ze to luzna dyskusja, a prawda jest taka, ze jesli jest propozycja - moze byc i realizacja, wiec czesc osob, ktora nie chce zmian ma prawo i wrecz musi sie wypowiedziec, wiec prosze nie powtarzaj tej kwestii po kazdym poscie osoby, ktora jest na NIE, bo jako admin nie powinienes byc stronniczy.

Poza tym.. Wychodzi na to, ze zrobiliscie u3 na odpieprz..
Musicie wziac pod uwage fakt, ze gracze, ktorzy zdecydowali sie zagrac, zdecydowali sie zagrac z jakichs powodow.. Jestes w stanie sie zalozyc, ze zdecydowana wiekszosc z powodu malego wydobycia, predkosci, zblizenia do OG itp. itd.

W zwiazku z powyzszym postawie sprawe jasno i wyniose na piedestal 1 postulat - Nie zepsujcie tego.
Dziekuje, dobranoc

//Synhr0 : Kultura obowiązuje :)
 
 
Necromantes
Emeryt
Ave Psych0



Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 16 Wrz 2010
Posty: 821
Wysłany: |12 Sty 2012|, o 16:22   

Isaac napisał/a:
Mimo iż nie gram na uni 3 jestem za,nie rozumiem was oddajecie głos na nie ,a i tak będziecie z tego korzystać jak projekt dostanie zielone światło,pomyślcie też o innych.


projekt dotyczy kazdej z unii ,po za trojka bo widze ze sie rzucacie o te trojke jak smoki na miejscu ADm wykasowalbym indyki solarisa utki ur hydry ck i sayonara latajcie na niszczary tylko nie wiem po co posty typu nie mam energi nie mam dexa dzizys crist
Ostatnio zmieniony przez Necromantes |12 Sty 2012|, o 16:57, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Synhr0
Emeryt



Dołączył: 22 Paź 2013
Posty: 457
Wysłany: |12 Sty 2012|, o 16:32   

Osobiście jestem PRZECIW pomysłowi.
Myślę, że podobnie jak z solarisem przyniesie to więcej problemów niż pożytku.

Jeśli myślicie o ułatwieniach do gry, to warto pomyśleć o prostych sprawach, krótkich modernizacjach, które rozwiążą Wasze problemy - z pewnością lepsze to niż skopiowanie powymyślanych projektów :)
 
 
kalibrator
Podwójny As



Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 121
Wysłany: |12 Sty 2012|, o 16:56   

Synhr0 napisał/a:
Osobiście jestem PRZECIW pomysłowi.
Myślę, że podobnie jak z solarisem przyniesie to więcej problemów niż pożytku.

Jeśli myślicie o ułatwieniach do gry, to warto pomyśleć o prostych sprawach, krótkich modernizacjach, które rozwiążą Wasze problemy - z pewnością lepsze to niż skopiowanie powymyślanych projektów :)



to nie ma być ułatwienie a więcej możliwości proponuje skasowanie dodatkowych statków z u 3 i nie wprowadzanie żadnych ulepszeń na tym uni .

I zachowajmy ulepszenia na inne uni w tym na pewno u 2.
_________________
Ostatnio zmieniony przez kalibrator |12 Sty 2012|, o 16:58, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Twilight Theme by joli edit by Dollar

Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 15