FAQ Użytkownicy Grupy Album Chat Download Szukaj


 Ogłoszenie 


Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: Civ3
|13 Sty 2012|, o 09:59
Może to was zaciekawi ;)

Jesteście za podniesieniem wydobycia ?
tak
22%
 22%  [ 31 ]
tak
22%
 22%  [ 31 ]
tak
22%
 22%  [ 31 ]
nie
10%
 10%  [ 14 ]
nie
10%
 10%  [ 14 ]
nie
10%
 10%  [ 14 ]
Głosowań: 44
Wszystkich Głosów: 135

Autor Wiadomość
cybertiger
Emeryt
Administrator


Pomógł: 4 razy
Wiek: 53
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 1229
  Wysłany: |11 Sty 2012|, o 11:35   Może to was zaciekawi ;)

Witam. Tak sobie "podróżuję" po różnych innych ugamelach i zbieram informacje oraz doświadczenia , coby wam tutaj coś polepszyć (albo popsuć :-P ).
Tak myślę : każdy pewnie na uni 3 narzeka na braki surowcowe , no to znalazłem rozwiązanie tego problemu , może nie definitywne , ale z pewnością każdy gracz uni 3 będzie zainteresowany. Na pozostałych uniach myślę gracze będą zainteresowani w mniejszym stopniu bo i też tam wydobycie jest znacząco wyższe , nie mniej każdemu się przyda trochę surowca. Jednak nic za free - na wszystko trzeba uczciwie zapracoeać , w tym momencie technologiami - a więc do rzeczy :
Znalazłem takie ustrojstwo co to podnosi wydobycie poszczególnych surowców o 2% na każdy kolejny level wybadanej tej technologii , niby nie wiele , ale sumarycznie dość sporo.
Jest to pomysł zaczerpnięty z ugameli gdzie speed jest masakryczny więc te 2% robią różnicę , u nas można by ustawić dajmy na to 5% na każdy kolejny lev bo za dużo też nie ma co kombinować.
A więc tak : w wymaganiech tego zwiększonego wydobycia mogło by być :


Zwiększona produkcja metalu
Zwiększona produkcja kryształu
Zwiększona produkcja deuteru


Laboratorium badawcze (Poziom 12)
Technologia energetyczna (Poziom 12)
Międzygalaktyczna sieć badań naukowych (poziom 6)


Pewnie powiecie że to wysokie wymagania - fakt dla uni 3 na tym etapie jeszcze dość wysokie , ale z czasem budynki będą kosztować już krocie a i energii będzie brakować (elektrownie przy tym wydobyciu to masakra :mrgreen: ) , tak więc dodatkowa surka tylko z tych technologii myślę pozwoli troszkę szybciej w późniejszym czasie realizować swoją taktykę gry - jeden z tego zrobi eco , inny przetpoi na flotę , jeszcze inny obronę czy co tam kto chce , chodzi o stricte podniesienie wydobycia ociupinkę ;-)
Co wy na to panowie ??
Jesteście zainteresowani takim projektem w ogóle ??
Można by też ewentualnie (jeśli to wykonalne na tym silniku gry dorzucić wam budynek , który zasadniczo skraca badania lub daje nowe możliwości) , nazywa się to tam Kapitol ,


Kapitol -
Nadszedł czas gdy imperium osiągneło swój limit badawczy.Imperator postanowił założyć instytucje która skupiała by się na gospodarczych jak i wojskowych gałęźiach rozwoju!
Wymagania:

Fabryka nanitow (Poziom 7)
Laboratorium badawcze (Poziom 15)
Technologia komputerowa (Poziom 15)


pewnie wielu z was miało już z tym styczność - myślę że to fajna rzecz , jednak funkcjonuje to pod silnikiem Xnova , a my tutaj mamy niestety inny silnik więc trzeba by to obgadać z naszym Bossem od psucia gry :lol: Fazikiem ;-)
Ja chciałem tylko wytestować czy gracze byli by zainteresowani czymś takim ;-)
Jest to tylko luźna propozycja (projekt) i proszę tego nie traktować jako elementu który lada chwila wejdzie do użytku , w tej kwestii jak mówiłem musi się wypowiedzieć Fazi
Nie chcę tu wrzucać wszystkich projektów z Xnovej bo jest tam tego ustrojstwa od groma , nie mniej gdyby dało się podnieść wam tymi badaniami choć lekko wydobycie , już myślę był by sukces ;-)
Pewnie Fazi mnie obsobaczy że chcę mu znów roboty dodać , ale cotam , raz się żyje :lol:
_________________
Nie zadawaj się z idiotą bo sprowadzi cię do swojego poziomu i ... pokona doświadczeniem ...

Cogito ergo sum ...

Moja "tworczosc" - https://www.mixcloud.com/kris-fox/
Ostatnio zmieniony przez cybertiger |11 Sty 2012|, o 11:38, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Necromantes
Emeryt
Ave Psych0



Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 16 Wrz 2010
Posty: 821
Wysłany: |11 Sty 2012|, o 11:38   

jestem za zdecydowanie jeszcze pare gadzetow mozna by szczypnac,;)
 
 
Dragonovv
Nałogowiec


Wiek: 32
Dołączył: 11 Wrz 2010
Posty: 259
Wysłany: |11 Sty 2012|, o 11:46   

Na Panie Cyber piekna kopia repliki projektu z konkurecyjnej gry :P

Jestem jak najbardziej za jest tam jeszce pare fajnych zeczy nad ktorymi mozna by bylo pomyslec co by Fazi wiedzial ze na swoja gre i zaszczycil nas swoja obecnoscia :D
 
 
Ringo2
Natchniony
RobsonS


Wiek: 52
Dołączył: 25 Maj 2008
Posty: 35
Wysłany: |11 Sty 2012|, o 11:48   

jestem na TAK
 
 
cybertiger
Emeryt
Administrator


Pomógł: 4 razy
Wiek: 53
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 1229
Wysłany: |11 Sty 2012|, o 11:50   

Dragonovv napisał/a:
Na Panie Cyber piekna kopia repliki projektu z konkurecyjnej gry :P

Jestem jak najbardziej za jest tam jeszce pare fajnych zeczy nad ktorymi mozna by bylo pomyslec co by Fazi wiedzial ze na swoja gre i zaszczycil nas swoja obecnoscia :D


Toż przecież piszę wyraźnie że podejrzałem to u konkurencji a nie jest to mój autorski projekt :-P
Czytamy ze ... zrozumieniem waćpanie ?? :-P :mrgreen:
Czy tylko ... czytamy ?? ;-)
_________________
Nie zadawaj się z idiotą bo sprowadzi cię do swojego poziomu i ... pokona doświadczeniem ...

Cogito ergo sum ...

Moja "tworczosc" - https://www.mixcloud.com/kris-fox/
 
 
wujo
[Usunięty]

Wysłany: |11 Sty 2012|, o 12:00   

Jeśli chodzi o kapitol mam z nim styczność u jednej z konkurencji. W kapitolu natomiast jest tam 7 resortów:

Resort Budowlany
Kapitol(1)

Resort budowlany zajmuje się szukaniem alternatywnych źródeł budulcowych, wynikiem czego jest obniżenie czasu budowy o 5% na poziom.

Resort Naukowy
Kapitol(1)
Resort Budowlany(1)

Resort ten zrzesza wysokiej klasy naukowców z całego imperium dzięki czemu badania trwają o 10% krócej na poziom.

Resort Gospodarczy
Kapitol(2)
Resort Budowlany(2)
Resort Naukowy(2)
Fabryka nanitów(4)

Dzięki spotkaniom ekonomistów i górników z całego imperium, udało się zwiększyć wydobycie we wszystkich kopalniach o 5% na poziom.

Resort Planetarny
Kapitol(7)
Resort Budowlany(3)
Resort Naukowy(3)
Technologia komputerowa(15)

Dzięki przeszkoleniu nowych pokoleń przywódców możliwa jest kolonizacja dodatkowych planet.

Resort Mechaniczny
Kapitol(3)
Resort Budowlany(1)
Resort Naukowy(1)

Aby przyspieszać budowy, zwiększać wydobycie, tworzyć nowe technologie naukowcy wyznaczyli grupę zajmującą się usprawnianiem maszyn.Zaawansowane technologicznie roboty znacznie szybciej i dokładniej wykonują swą prace.

Resort paliwowy
Kapitol(6)
Resort Naukowy(6)
Resort Mechaniczny(2)
Napęd spalinowy(12)
Napęd impulsowy(10)
Napęd nadprzestrzenny(8)

Potrzeba wydajniejszej pracy silników spowodowała rozpoczęcie poszukiwań lepszej jakości paliwa. Opracowano mieszankę zawierającą domieszkę trytu - trzeciego izotopu wodoru. To spowodowało wolniejsze niszczenie silników i mniejsze zużycie paliw.

Resort transportu
Kapitol(4)
Resort Naukowy(4)
Resort Mechaniczny(1)
Magazyn metalu(8)
Magazyn kryształu(8)
Zbiornik deuteru(8)

Zwiększa pojemność ładunkową

To tylko skopiowane parametry od konkurecji. A jako że szybkość jest tam większa o wiele niż tutaj to są to przydatne rzeczy. Jeśli coś komuś wpadnie w oko i będzie chciał wprowadzić kapitol tutaj zawsze można pokombinować z tymi resortami.

W sumie jestem na tak jeśli chodzi o wydobycie i zużycie deuteru. Co do reszty to mieszane uczucia bym miał.

Pozdrawiam Wujo
 
 
cybertiger
Emeryt
Administrator


Pomógł: 4 razy
Wiek: 53
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 1229
Wysłany: |11 Sty 2012|, o 12:07   

O tym właśnie wspomniałem jeśli chodzi o kapitol , nie rozpisyawłem tego aż tak szczegółowo , bo u nas można by było ewentualnie zaadoptować niektóre tylko z tych opcji które tam są jeśli oczywiście Fazi wyrazi aprobatę , bo szczerze nie wiem czy to się da przeszczepić w takiej formie pod silnik gry który obowiązuje u nas ...
_________________
Nie zadawaj się z idiotą bo sprowadzi cię do swojego poziomu i ... pokona doświadczeniem ...

Cogito ergo sum ...

Moja "tworczosc" - https://www.mixcloud.com/kris-fox/
 
 
Gandi
[Usunięty]

Wysłany: |11 Sty 2012|, o 12:10   

Grałem na takim projekcie trzeba przyznać ze to dobry pomysł
 
 
wujo
[Usunięty]

Wysłany: |11 Sty 2012|, o 12:12   

Jeśli już jest kapitol to można go modyfikować jak się chce z tego co wiem. B?o tam też najpierw tylko 5 resortów było bez paliwowego i transportu. Dopiero później dodali te 2 resorty. Ja tylko wkleiłem to co tam mają. Ale jeśli ten pomysł u nasz by przeszedł można by się na tym wzorować przy dopracowywaniu go u nas
 
 
Conan
Postępowy


Dołączył: 05 Lip 2008
Posty: 26
Wysłany: |11 Sty 2012|, o 12:49   

Moim skromnym zdaniem troszke za bardzo skomplikuje to grę przez co zrobi się męcząca bo do efektywnej pracy będą wymagane te wszystkie ulepszenia.. - oczywiście z drugiej strony bedzie ciekawiej ;p zależy od ludzia ja jestem leniwy więc na nie :P

Do tego nawet jesli miałoby być wprowadzane to nowe ustrojstwo to powstrzymałbym się ze zwiększaniem i tak już dużej liczby planet.

Odnosnie jeszcze technologii to trzeba by się zastanowić nad kosztami i tym % bo w momencie podniesienia wydobycia o 50 % na każdej planecie będzie to niewyobrażalna suma.

Do tego pojawienie się tejtechnologii wyprze stawianie wyższych lvl kopalnii ponieważ w porownaniu do technologii staną się one nieopłacalne, zupełnie.

Takie moje zdanie mam nadzieje że mnie nie zagryziecie bo widze ze większości się podoba :P
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Twilight Theme by joli edit by Dollar

Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 17