FAQ Użytkownicy Grupy Album Chat Download Szukaj


 Ogłoszenie 


Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: Civ3
|5 Sty 2012|, o 23:43
Technologia Energetyczna / energia

Jesteś za czy przeciw ?
Za
16%
 16%  [ 5 ]
Za
16%
 16%  [ 5 ]
Za
16%
 16%  [ 5 ]
Przeciw
16%
 16%  [ 5 ]
Przeciw
16%
 16%  [ 5 ]
Przeciw
16%
 16%  [ 5 ]
Głosowań: 10
Wszystkich Głosów: 30

Autor Wiadomość
Vatras
[Usunięty]

Wysłany: |27 Gru 2011|, o 10:23   Technologia Energetyczna / energia

Pomysł prosty i mało "rozległy" - chodzi o to, żeby powiązać technologie energetyczną z energią zużywaną do danego budynku ;)

1 lvl tech. energetycznej - 1,5 % mniejsze zużycie energii przez budynek.
Ostatnio zmieniony przez Vatras |27 Gru 2011|, o 10:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Saxer
Fanatyk



Wiek: 26
Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 304
Skąd: u2,u3 - emerytura :)
Wysłany: |27 Gru 2011|, o 10:29   

Nieprzemyślane. Od 20 lvl wydobycie bez strat energii a powyżej 20? 24-25 jest jeszcze w miare łatwy do osiągnięcia i co będziemy dodatkowo energie z kopalni dostawać. Zmiejsz do 1% - na razie wstrzymuje sie
 
 
Vatras
[Usunięty]

Wysłany: |27 Gru 2011|, o 10:30   

Saxer napisał/a:
Nieprzemyślane. Od 20 lvl wydobycie bez strat energii a powyżej 20? 24-25 jest jeszcze w miare łatwy do osiągnięcia i co będziemy dodatkowo energie z kopalni dostawać. Zmiejsz do 1% - na razie wstrzymuje sie


Hmm, może masz racje, 1% to może ciut mało, jeśli kod gry na to pozwoli dałbym 1,5% .
 
 
anew
Emeryt
Gram bez myszki



Wiek: 30
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 73
Wysłany: |27 Gru 2011|, o 10:42   

Ok. Tylko po co ?
Na wszystkich uni (z wyjątkiem nowego u3) energia nie stanowi żadnego problemu. Szybkość uni pozwala na to, żeby nawet początkujący gracz mógł sobie postawić np. 10.000 satelit co da mu energie wystarczającą do rozwinięcia dobrego eko.
Jeżeli chodzi o u3 to tutaj również nie widzę potrzeby. Ma to być uni możliwie jak najbardziej zbliżone do ogamowego stylu gry.

Przy okazji. Trochę "skromna" ta prezentacja pomysłu. To niestety wymusza wniosek, że pomysł nie do końca przemyślany. Brak wyliczeń, etc.

Nie to żeby krytykował ale osobiście uważam, że projekty w ładny sposób przedstawione mają zdecydowanie większe szanse na powodzenie.

Pozdrawiam
anew
 
 
Saxer
Fanatyk



Wiek: 26
Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 304
Skąd: u2,u3 - emerytura :)
Wysłany: |27 Gru 2011|, o 10:44   

Właśnie anew wyjął mi to z ust :). Nadal jestem przekonany ,że projekt do poprawy oraz ewentualnie 1% i TYLKO u3
 
 
Vatras
[Usunięty]

Wysłany: |27 Gru 2011|, o 10:45   

Ale tutaj nie ma czego przedstawiać, chodzi tylko o tą jedną wartość - rozwijamy tech. energetyczną do 20 poziomu, mamy 30% mniejsze zużycie energii, co na u3 jest wielkością ... konkretną .
 
 
Saxer
Fanatyk



Wiek: 26
Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 304
Skąd: u2,u3 - emerytura :)
Wysłany: |27 Gru 2011|, o 10:46   

Undisputed napisał/a:
Ale tutaj nie ma czego przedstawiać, chodzi tylko o tą jedną wartość - rozwijamy tech. energetyczną do 20 poziomu, mamy 30% mniejsze zużycie energii, co na u3 jest wielkością ... konkretną .


20 lvl energetyka to też wartość.... konkretna na u3 :-D . Co innego speeduni ,ale u3 to z może roczek minie
Ostatnio zmieniony przez Saxer |27 Gru 2011|, o 10:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Vatras
[Usunięty]

Wysłany: |27 Gru 2011|, o 10:48   

Cytat:
20 lvl energetyka to też wartość.... konkretna na u3 :-D . Co innego speeduni ,ale u3 to z może roczek minie


Prawda, ale jest ten poziom proporcjonalny z tym, co osiągamy przez niego ... bo 30 % to dość sporo na u3, a żeby mieć to "dość sporo" to trzeba się dużo napracować.
 
 
cybertiger
Emeryt
Administrator


Pomógł: 4 razy
Wiek: 53
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 1229
Wysłany: |5 Sty 2012|, o 09:50   

Myślę tak : każdy pewnie przyzna (mówię o graczach uni 3 w tym momencie) że dodatkowa energia przydała by się jak nic na uni 3 ... ale ... znowu to "ale" , zaczynam nie lubieć tego zwrotu :mrgreen:
Jak powszechnie wiadomo uni 3 nie miało i nadal nie ma być kolejną permutacją uni Infinitebattle , ale uniwersum jak najbardziej zbliżone stylem gry do starego Ogame , a co za tym idzie specjalnie wszystkie ustawienia tego uni zostały dobrane tak , aby wszystko działo się tam "zasadniczo" wolniej niż na speedowych uniach 1 , 2 czy 4 ...
Takoż i energię zdobywamy tam z trudem , koszt satelit do produkowanej z nich energii został ostatnio przez Faziego podniesiony *tzn produkowana energia) co zrobiło satelitę troszkę bardziej opłacalną alternatywą dla elektrowni , ale na wyższe levele kopalń , niestety trzeba już raczej uciułać na ... elektrownię bo musielibyście trzaskać masakryczną ilość satelit , co jak wiadomo zżera dex - dexu brakuje prawie każdemu - ergo , na wolnym uni gra się ... wolniej ;-)
Tak miało być i z tego co widzę jest nieźle.
Podnosząc % energii , nawet na wyższych levelach strzelimy sobie gola do własnej bramki , a nie o to nam chodziło w zamyśle ;)
Gdybyś się włączył w pracę nad uni 3 wiedział byś dlaczego jest tak a nie inaczej , no ale nic , nie wracajmy do starych sytuacji ...
Uni 3 funkcjonuje moim zdaniem tak , jak w zamyśle miało funkcjonować , więc na tym etapie gry nie będziemy nic usprawniać/poprawiać , chyba że wystąpią ewidętne błędy , co powinniście zaraz zgłaszać do odpowiedniego tematu na forum i myślę to powinno wszystkim wystarczyć za wyjaśnienie.
Temat jako wyczerpany - zamykam.
_________________
Nie zadawaj się z idiotą bo sprowadzi cię do swojego poziomu i ... pokona doświadczeniem ...

Cogito ergo sum ...

Moja "tworczosc" - https://www.mixcloud.com/kris-fox/
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Twilight Theme by joli edit by Dollar

Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 17