FAQ Użytkownicy Grupy Album Chat Download Szukaj


 Ogłoszenie 


Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Bardzo długie urlopy

Jesteś za ograniczeniem długości urlopu
TAK
55%
 55%  [ 5 ]
NIE
44%
 44%  [ 4 ]
Głosowań: 9
Wszystkich Głosów: 9

Autor Wiadomość
koksik 
Zdobywca
Major Komandor..;D



Pomógł: 1 raz
Wiek: 23
Dołączył: 24 Wrz 2009
Posty: 523
Wysłany: |29 Sie 2016|, o 13:00   Bardzo długie urlopy

Chyba każdy z nas widzi ile kont jest na urlopie i może dobrze by było coś z tym zrobić. A mianowicie jest ograniczenie, że 2 razy w miesiącu moża wziąść urlop to może tak samo trzeba wprowadzić ograniczenie co do jego długości.
Przykładowo ktoś bierze urlop i jest nieaktywny przez 60 dni i jeśli się nie zaloguje na przynajmniej 2 tygonie to wyłącza mu się urlop.
Można by wtedy wspomnieć o tym w regulaminie.
_________________
Jakie założenie masz?
Proste - FARMIĆ i wygrywać .. ;]
 
 
cybertiger 
Emeryt
Administrator


Pomógł: 4 razy
Wiek: 52
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 1228
Wysłany: |10 Lis 2016|, o 13:52   

Temat bumerang :-P :-D
Jesli spada aktywność żądacie zdejmowania urlopów ...
Można tu polemizować czy to dobry pomysł ... dla topowych graczy z dużymi flotami , zapewne dobry , dla słabszych - bez większego znaczenia , ilderkom z flotą raczej nie dadzą rady , przez obronę też mało kiedy będą mogli się przebić , ergo promocja tylko dla ...najlepszych ? :lol:
Myślę że jeśli ktoś wbija urlop to nie po to żeby mu go zdejmować , sam to robiłem onegdaj na wasze usilne utyskiwania i z zasady mało co dobrego z tego wychodziło , przynajmniej dla większości - jeden poleciał , zezłomował , zarobił reszta w zasadzie bez zmian , no chyba że Fazi wprowadzi taki typ energii która nie zniknie po trafieniu satelit i konto będzie mogło zostać farmą... ale zastanawiam się czy nie lepszym rozwiązaniem było by wprowadzenie botów (widziałem to na innej grze tego typu i tam sprawdzało się to nawet dobrze , generalnie gracze mieli swoje upragnione farmy... jeśli gra mało ludków to trzeba myślę zmienić taktykę i więcej pakować w eco niż flotę , ale co ja was będę tu pouczał , każdy ma swój styl gry i raczej go nie zmienia. Generalnie co do zdejmowania urlopów to temat już był wielkorotnie przerabiany bez większych sukcesów tego pomysłu tak że w tym wydaniu jestem na "Nie" - jeśli mogę się tu w tym momencie jeszcze wypowiedzieć ;-)
60 dni to jest za krótko , niektórzy potrzebują czasem dłuższego odpoczynku... Jeśli zdejmować to z automatu (o czym musi być wspomniane w regulaminie , oraz nie wcześniej jak po 4-5 miesiącach. Tak naprawdę na słabych ilderków i tak nikt nie lata , a mocniejszych zjeżdża się raz , max kilka razy i tyle... gry tego typu niestety przeżywają regres i to od dłuższego czasu , co by nie wymyślać to już albo było i się słabo sprawdziło , albo jest bez sensu - graczy to i tak nie przysporzy , a narzekać zawsze ktoś będzie , jak nie na to , to na co innego ... taki ..."rok" :mrgreen:
_________________
Nie zadawaj się z idiotą bo sprowadzi cię do swojego poziomu i ... pokona doświadczeniem ...

Cogito ergo sum ...

Moja "tworczosc" - https://www.mixcloud.com/kris-fox/
Ostatnio zmieniony przez cybertiger |10 Lis 2016|, o 13:54, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
ALHATAL 
Wierny
ALHATAL


Wiek: 41
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 75
Skąd: Poznan
Wysłany: |10 Lis 2016|, o 14:52   

ja osobiście zagłosowałem na tak czy coś to zmieni nie wiem, na pewno ożywiło by na trochę grę natomiast zgadzam się z przedmówcą, nie możemy w regulaminie zmuszać do czegoś na siłę kto będzie chciał grać ten będzie grał , każdy potrzebuje chwili i odpoczynku , ja myślałem bardziej o ożywieniu samej gry, pamiętam uni gdzie była stacja kosmiczna o nazwie solaris, unii niestety zostało rozwiązane nie pamiętam dlaczego szukałem potem gry aby była w niej ta stacja kosmiczna solaris ale nie znalazłem kto gra w ta grę będzie wiedział o czym mówię, ale może dla troszeczkę młodszych przypomnę że byłą to ogromna stacja kosmiczna która zabierała wszystko od surówki po statki ,mało tego przemieszczała się po galaktykach spalanie deuteru na bardzo niskim poziomie praktycznie zerowym , do tego wszystkiego można było stacjonować obok planety wroga którego się miało w planach zaatakować ,żałuje że nie mamy tej stacji tutaj może warto by pomyśleć i wrócić do tematu, druga sprawa zróbmy jakiś statek który będzie potrafił przejmować planety, zmieńmy regulamin i zróbmy tak jak jest w grze Plemiona gracze atakują się podobnie jak tutaj ale mają możliwość przejmowania osad swoich wrogów,pomysłów aby ta grę urozmaicić i ożywić może być dużo na razie wszystko stoi top 3 z nr 1 po za zasięgiem dla reszty obawiam się, że jeżeli nic tutaj nie wymyśli administracja to tak to wszystko będzie wyglądało jak wygląda do tej pory tyle z mojej strony pozdrawiam wszystkich i wysokich lotów życzę :-)
_________________
ALHATAL :)

nemo sapiens nisi patiens - nie jest mądry, kto nie jest cierpliwy.
 
 
MESSERSCHMITT
Natchniony


Dołączył: 23 Kwi 2015
Posty: 38
Wysłany: |10 Lis 2016|, o 19:09   

w Astro Empire bierzesz planety wroga w okupację, 75% wydobycia idzie do Ciebie, reszta dla właściciela planety. Planeta jest pod Twoja okupacją do czasu ąż na jej orbicie stacjonuję jakis Twój statek. Gra fajna, jest parę tysiączków graczy ale jeden pancernik buduje się 24h... to olałem :)
 
 
Darthbergi 
Nałogowiec



Wiek: 31
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 232
Skąd: Ciemna strona Mocy
Wysłany: |10 Lis 2016|, o 20:15   

hmm... czyli co jakby do tempa Faziego dodać opcje okupacji, tylko może na zasadzie pół na pół... przydałoby się trochę "podkręcić" gre...
_________________
TOP SOLO:
http://forum.infinitebatt...ghlight=#113395
http://forum.infinitebatt...634-vt15256.htm
http://forum.infinitebatt...334-vt15255.htm
http://forum.infinitebatt...ghlight=#113141
http://forum.infinitebatt...ghlight=#112490

TOP ACS:
http://forum.infinitebatt...4753.htm#112539
http://forum.infinitebatt...4751.htm#112510

 
 
cybertiger 
Emeryt
Administrator


Pomógł: 4 razy
Wiek: 52
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 1228
Wysłany: |10 Lis 2016|, o 21:03   

Jeśli chodzi o solarisa to mialem tą przyjemność z adminem Apoc'kiem konstruować to ustrojstwo ... metodą prob i bledow wyposrodkowalismy w koncu wszystko bo gracze narzekali że floty masakrycznie im palą ... no to admini się wzięli i zrobili to o co proszono ... później taki solaris był praktycznie nie do przechwyceniabo latał wolno , ładowało się na niego flotę i FS mógł być bezpieczny kilka dni przy dobrych wiatrach... no to znowu zaczęło się utyskiwanie że teraz to już żadnej floty się nie da upolować jak wszyscy mają tego solarisa ... no chyba że ktoś zapomniał go odebrać ... ;-)
Tak że uwierzcie to co można było w dużej większości wprowadziliśmy , wytestowaliśmy i ... poległo jak zwykle bo taka jest prawda że co by nie wprowadzić to zawsze komuś się to podobać nie będzie wcześniej czy później ...
_________________
Nie zadawaj się z idiotą bo sprowadzi cię do swojego poziomu i ... pokona doświadczeniem ...

Cogito ergo sum ...

Moja "tworczosc" - https://www.mixcloud.com/kris-fox/
 
 
ALHATAL 
Wierny
ALHATAL


Wiek: 41
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 75
Skąd: Poznan
Wysłany: |11 Lis 2016|, o 06:53   

no wszystkim nie dogodzisz to zrozumiałe mi akurat ten pomysł z solarisem i sam statek bardzo przypadł do gustu :)
_________________
ALHATAL :)

nemo sapiens nisi patiens - nie jest mądry, kto nie jest cierpliwy.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Twilight Theme by joli edit by Dollar

Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 14